آقايون به دنبال چه خانم هايي هستند؟

براي دانلود متن اين پست به صورت پي دي اف  روي لينك زير كليك كنيد

آقايون به دنبال چه خانم هايي هستند؟

خانم ها معمولاً به من میگویند که آقایون هیچوقت متوجه منظور آنها نمیشوند و آنها هم دقیقاً نمی دانند که آقایون دنبال چه هستند و واقعاً چه می خواهند. در گذشته برای خشنودی آنها تلاش می کردند اما الان دیگر آن روش مؤثر نیست، یا به این تلاش خود ادامه می دهند و یا آنها را ترک می کنند. اینروزها برای خیلی از خانم ها دیگر مهم نیست که آقایون دنبال چه هستند، چون از آزادی نسبی که به آنها داده شده احساس رضایت میکنند. و تا زمانی که مردشان آنها را بخواهد همه چیز خوب است.

مهم نیست که این دیدگاه واقعاً درست است یا نه. آنچه صحیح است این است که مرد در جامعه مدرن برای پیدا کردن جایگاه خود در دنیا در تقلا و کشمکش است. در نیروهای مسلح و برنامه های فضایی خانم های کاردان بسیاری را می بینیم که مشغول فعالیت هستند و در کلیه جوانب صنعت نیز این مسئله دیده می شود. آن بُت مذکر گذشته این روزها شکسته شده و همراه خود عزت نفس و شرافت نفس آقایون هم شکسته شده است و آنها دیگر نمی دانند که چه می خواهند و چه باید بکنند.

خیلی از خانم هایی که این مقاله را می خوانند ممکن است با خود بگویند، که خوب این مشکل خود آقایون است و خودشان باید با آن کنار بیایند. حرف آنها را تصدیق میکنم اما نمی توانیم منتظر معجزه بنشینیم. نسل های تاریخ که نقش و وظیفه مردان را دیکته می کند، نمی تواند در بیست سال بدون ایجاد گرد و غبار و خرابی به یکباره تغییر یابد. به ندرت می توان برعلیه هیجان خانم ها از قدرت و اختیاری که به دست آورده اند، بحث کرد اما در عین حال، باید انتظار وقایع بسیاری را همراه با این داشته باشیم. و یکی از این وقایع، همانطور که قبلاً گفتم، این مسئله است که آقایون واقعاً به دنبال چه هستند.

آقایون خودشان متوجه شده اند که نقش آنها در جوامع، دیگر مثل گذشته نیست. اما همه جا اینطور نیست، در خیلی از نقاط جهان، آقایون هنوز اصرار دارند که آنها باید نان آور خانه باشند و خانم ها باید در منزل بمانند و بچه ها را تربیت کنند. عوض کردن کل دنیا زمان زیادی می برد. اما در کشورهای غربی این تغییر به طور کامل انجام شده است. آقایون می دانند که اگر بخواهند ازدواج کنند، باید تلاششان را بیشتر از قبل کنند و از این مسئله آگاهند که خانم ها نقشی بسیار مؤثرتر در جامعه ایفا می کنند. اما این لزوماً تاثیری در آنچه که آقایون میخواهند و به دنبال آن هستند نخواهد داشت.

خوب حالا ببینیم آقایون دنبال چه هستند؟

اول اینکه آقایون به دنبال علایق عشقی هستند. ممکن است برای خیلی از خانم ها تعجب برانگیز باشد اما آقایون دوست دارند که عاشق کسی شوند و در مقابل کسی عاشقشان شود. مشکل اینجاست که خیی از خانم ها خیلی سرد و بی احساس برخورد میکنند. پیدا کردن یک زن دوست داشتنی و مهربان کار ساده ای نیست و کاملاً پیداست که آقایون تلاش زیادی برای این منظور میکنند.

آقایون به دنبا زنی هستند که برای آنها جذابیت داشته باشد. خانم ها از اینکه می بینند آقایون اینقدر سطحی و ظاهربین هستند دلسرد می شوند، اما مراقب باشید. همه ی آقایون به دنبال زنی که مثل مانکن ها راه برود و 40 کیلو وزنش باشد نیستند. آنها زنی را می خواهند که خودش از ظاهرش احساس غرور کند. همه ی آقایون دوست دارند که دوست دخترشان خوش قیافه و جذاب باشد، من که مردی را نمی شناسم که این را نخواهد.

آقایون به دنبال زنی هستند که قابل اطمینان و وفادار باشد، کسی که بتوانند به او اعتماد کنند و هر موقع مشکل داشتند کمکشان کند. شاید ناراحت شوید، اما برخی از زنها قابل اطمینان و وفادار نیستند. آقایون هیچوقت نمی توانند بیوفایی و خیانت زنشان را ببخشند و شدیداً دنبال کسی هستند که بتوانند به او اطمینان کنند.

آقایون می خواهند که خانه و خانواده تشکیل دهند و دنبال زنی هستند که برای شریک شدن با او در زندگی خانوادگی مناسب باشد. زنانی که شیوه زندگی اجتماعی خوبی دارند برای این زمینه مناسبترند چون می توان برای ادامه روابط دراز مدت روی آنها حساب کرد.

آقایون دنبال زنانی هستند که ملایم و مهربان باشند چون یکی از مهمترین ویژگی های مادر شدن است. منظورم این نیست که آقایون نیاز به مادری دارند با اینکه خیلی از آنها هم اینطور هستند. منظورم این است که آنها دنبال کسی هستند که بتواند مادر خوب و مهربانی برای فرزندانشان در آینده باشد.

آقایون دنبال زنی هستند که شوخ طبع باشد. خانم ها معمولاً دربرخورد با شوخی های آقایون خیلی جدی  هستند یا ناراحت می شوند. تعداد خانم های خیلی کمی هستند که می توانند با این اخلاق آقایون کنار آمده و به خوبی با آنها ارتباط برقرار کنند. آقایون معمولاً از چنین زنانی خوششان می آید.

آقایون به دنبال زنانی هستند که ظرافت و زنانگی خود را حفظ کنند و مهربان و دلسوز باشند. این روزها اکثر خانم ها رفتاری جدی و سرد اتخاذ کرده اند و باورشان این است که آقایون به این شیوه رفتار هم عادت میکنند، اما واقعیت این نیست آنها نمی توانند به این شیوه رفتاری عادت کنند و به هیچ عنوان سراغ زنانی که چنین شخصیتی داشته باشند نمی روند.

آقایون دنبال زنی هستند که حامی آنها باشد. اکثر خانم ها همیشه در حال انتقاد از شیوه ر فتار و شخصیت آقایون هستند و همه ی تلاششان را برای تغییر دادن آنها به کار می گیرند. این اصلی ترین اشتباه آنها است


نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت15:42---23 اسفند 1390
mamnon
پاسخ: قابل شما رو اصلاً نداشت


geladi
ساعت22:39---21 اسفند 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: آقايون به دنبال چه خانم هايي هستند , تيپ هاي شخصيتيه مورد علاقه ي آقايون , خانوم هاي مورد علاقه ي خانم ها , خصوصيلات , علايق شخصيتي آقايون , شخصيت مورد علاقه ي آقايون , آقايون چه شخصيتي رو دوست دارند , علاقه ي آقايون به خانم ها ,


تاريخ : شنبه 13 اسفند 1390 | 19:5 | نویسنده : مصطفی محرابی |
.: Design Themes By Mostafa Mehrabi :.